Uudised
2024. aasta ürituste kava
Meie depoo 100, juubeli tähistamise ürituste kava: 18.-19. mai - muuseumiöö ja laadarong 15.-16. juuni - aurupäevad 13.-14. juuli - aurupäevad 17.-18. august - aurupäevad 31. - 01. august/september - koolijütsi aururong 14.-15. september - aurupäev ja laadarong...
ROHELISED RÖÖPAD II.
Projekti eesmärk on arendada edasi piiriülest turismitoodet Rohelised Rööpad (Green Railways), täiustades marsruute ja objekte ning arendades ja sidudes tootega uusi marsruute ning vaatamisväärsusi. Projektiga suurendatakse Roheliste Rööbaste ja sellega seotud...
Pühade tervitus.
Jõulurong 09. detsembril 2023
Jõulukuu ei ole enam kaugel. Muuseum korraldab 09. detsembril oma aasta viimase aurupäeva jõulurongiga. Muuseum on avatud alates 11:30 kuni 18:00. Jõulurong alustab tossutamist alates 12:00 ja sõidab vaba graafiku alusel. Külla on oodata ka jõuluvana, kes jagab...
Sügisesed aurupäevad 21.-22.10.2023
See aasta on olnud ajaloolisest aspektist väga sündmuste rohke: möödus ju 100 aastat Risselja - Orajõe ja Valga - Koikküla kitsarööpmeliste raudteede avamisest ning Sonda - Mustvee raudtee ehituse algusest. 95 aastat möödus Lelle - Papiniidu kitsarööpmelise raudtee...
Muuseum avatud ka 1. oktoobril!
Oleme avatud ka pühapäeval 1. oktoobril 11:00-17:00. Ka rongiga saab sõita vastaval pühapäevasele sõiduplaanile. Kasutage võimalust!
16.-17. september 2023 aurupäevad ja laadarong.
16. septembril on aurupäev. Muuseum on avatud 11:00 – 18:00. Aururong sõidab laupäevase sõiduplaani alusel alates 12:00 kuni 17:00. Võimalikud on ka dresiini sõidud. Maksmisviisid: sularaha või mobiiltelefoni ülekanne. Video saalis näeb slaidiprogrammi Sonda -...
Koolijütsi aurupäevad 26. ja 27. augustil.
Suvi on täies hoos liikuma lõpu poole ja varsti algab taas kooliaasta. Paljud lapsed lähevad esimest korda kooli ja, et sinna kaasa võtta põnevaid elamusi korraldame traditsiooniliselt aurupäevad. Aururong sõidab laupäevase ja pühapäevase sõiduplaani alusel. Neile,...
Korjandus raudteelõigu rekonstrueerimiseks.
Paraku on meie raudtee aja toimel amortiseerunud ja vajab rekonstrueerimist, et meie töötavad eksponaadid saaksid sellel ohutult liikuda. Oleme plaani võtnud 600 meetrise raudteelõigu, mis on ajahamba poolt kõige rohkem kannatada saanud, kapitaalse rekonstrueerimise...